Garantie en klachten

 

Garantie

Wij geven om onze klanten! En daarom en doen logischerwijze ons best om de aangekochte producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Maar gezien de aard van het product vragen wij u om een gebrek of schade z.s.m. dan wel onmiddellijk aan ons te melden. U kunt voor garantie vragen mailen naar: info@koopmantelzorgwoning.nl of bellen met 06-46436908. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos en met zorg begeleiden met het garantie proces t.b.v. voor reparatie of vervanging, de eind verantwoordelijkheid en garantie voorwaarden zijn bepaald en voor rekening van de fabrikant van het product. De garantie zal gedurende het gebruik via de fabrikant lopen en een manco moet dan ook nadrukkelijk via ons bij de fabrikant gemeld worden, waarna deze de afwikkeling van de garantie claim in behandeling zal nemen en met u of via ons zal afwikkelen. *Aangezien hout een natuurproduct is kunnen zowel maten, kleurstellingen als uitvoeringen tot maximaal 3% per bestelling en van de geleverde hoeveelheid afwijken wat normaal van dit product verwacht mag worden. Als extra melden we nogmaals dat al ons rondhout voorzien is van een kern. Hierdoor zal het omringende “niet kern hout” tijdens droging scheuren gaan vertonen. Dit zal echter de kwaliteit in het geheel niet beïnvloeden, want de meeste scheuren zullen zich bij vochtige omstandigheden weer dichten.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@koopmantelzorgwoning.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Een klacht of reclamatie dient altijd onverwijld per email (via Contact formulier www.koopmantelzorgwoning.nl)  te worden ingediend. Of u kunt ons per mail informeren, u dient hiervoor het volgende e-mail adres te gebruiken: info@koopmantelzorgwoning.nl

Retouropties: Opdrachten tot retourname worden alleen door Koopmantelzorgwoning.nl  aan de vervoerder gegeven. De vervoerder is niet verplicht aan uw verzoeken tot retourname van artikelen mee te werken. Retourzendingen die niet door Koopmantelzorgwoing.nl zijn goedgekeurd, worden niet geaccepteerd. De kosten van vervoer en vracht kunnen op de klant worden verhaald. U heeft artikelen verkeerd besteld dus gaarne retourname. Voor deze retouroptie berekenen we 15% handlingkosten van de netto inkoopwaarde van de door u geretourneerde producten

Voor alle schadegevallen wordt de opdracht om deze artikelen retour te nemen pas genomen nadat onze buitendienstmedewerker hiertoe in overleg met u besloten heeft. Het in behandeling hebben van reclamaties ontslaat u niet van uw betalingsverplichting tegenover Koopmantelzorgwoning.nl

*Geen retourname:

Aangezien hout een natuurproduct is kunnen zowel maten, kleurstellingen als uitvoeringen tot maximaal 3% per bestelling en van de geleverde hoeveelheid afwijken wat normaal van dit product verwacht mag worden. Als extra melden we nogmaals dat al ons rondhout voorzien is van een kern. Hierdoor zal het omringende “niet kern hout” tijdens droging scheuren gaan vertonen. Dit zal echter de kwaliteit in het geheel niet beïnvloeden, want de meeste scheuren zullen zich bij vochtige omstandigheden weer dichten.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden?
neem contact op